Project Description
Tri strane Kopaonika / Trail race Kopaonik
Event organizacija i produkcija + vođenje društvenih mreža i osmišljavanje strategije + Izrada kreativnih rešenja
Tri strane Kopaonika i Trail race Kopaonik predstavljaju dva najveća sportska događaja koja se tokom letnje sezone održavaju na terenima Nacionalnog parka Kopaonik u kontinuitetu još od 2014. godine. Ova dva sportska događaja okupljaju preko 1000 učesnika i preko 3000 posetilaca tokom održavanja i generišu veliku pažnju medija. Tokom godina održavanja na trkama su učestvovala poznata imena iz sveta Srpskog sporta, nacionalni šampioni i prvaci što postavlja ove događaje u sami vrh domaćih takmičenja iz brdskog biciklizma i trail trčanja.
- Client: SU “Na sve strane” – Beograd
- Industry: Event / Sport
- Services:Digital / Design / Branding
- Date: From 2014
- Website: www.tristranekopaonika.rs
- Website: www.trailracekopaonik.com



Težnja svake sportske organizacije je postavljanje lestvice visoko kada je u pitanju spoj dobre organizacije vidljive učesnicima i one untrašnje vidljive timu. Jedno bez drugog ne može i takve manifestacije nemaju perspektivu. Cilj je biti što bliži jednakosti jer ona garantuje dugotrajnost.
– Nenad Mojsilović / Account Director
U sportu kao i u marketingu, tim je jak onoliko koliko je jak njegov najslabiji član. Naš cilj tokom dugogodišnje saradnje sa sportskim udruženjem “Na sve strane” bio je da pružanjem pomoći u organizaciji sportskih događaja rasteretimo glavni organizacioni tim i pružimo našu podršku u formiranju godišnjeg martketing plana, samoj produkcijskoj egzekuciji događaja i izradi kompletnih kreativnih rešenja potrebnih za održavanje događaja na najvišem nivou. Na taj način, organizacioni tim imao je priliku da fokus stavi na jaku unutrašnju organizaciju, a sve u cilju uspostavljanja jedne dobre organizacije kako za učesnike tako i za članove tima.


Primeri različitih kreativnih rešenja koja su pratila promo materijale tokom godina

